آسیا در - قیمت کرکره برقی درب اتوماتیک شیشه ای جک پارکینگ ریموت کنترلی

آسیا در -قیمت انواع کرکره برقی درب اتوماتیک شیشه ای جک پارکینگ ریموت کنترلی دوربین مدار بسته

آسیا در - قیمت کرکره برقی درب اتوماتیک شیشه ای جک پارکینگ ریموت کنترلی

آسیا در -قیمت انواع کرکره برقی درب اتوماتیک شیشه ای جک پارکینگ ریموت کنترلی دوربین مدار بسته

آسیا در -قیمت انواع کرکره برقی تیغه کرکره فروش به همکار اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای سکوریت جک درب پارکینگ ریموت کنترلی دوربین مدار بسته

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کرکره برقی

آسیا دُر

021-44400942

021-44400392

AsiaDoor.ir


محاسبه قیمت کرکره برقی





تیغه کرکره برقی

کرکره برقی آلومینیومی

این نوع تیغه کرکره برقی رایج ترین نوع تیغه کرکره برقی در بازار کشورمان می باشد . این کرکره برقی ها  از بیلت استاندارد آلومینیوم با تکنیک اکستروژه  تولید می شوند و در اصطلاح تیغه کرکره برقی آلومینیوم اکسترود نامیده می شوند







کرکره برقی طرح چوب

کرکره برقی طرح چوب

تیغه های کرکره برقی طرح چوب ، سنگ و ... ( دکورال - لوکس ) در واقع همان تیغه های کرکره برقی آلومینیوم اکسترود و یا گالوانیزه فوم دار هستند که پس از تولید ابتدا به این تیغه کرکره ها یک یا دو لایه پوشش رنگ الکترواستاتیک بعنوان زمینه زده می شود و سپس برچسب هایی با طرح چوب بوسیله گرما و با تکنیک ترموفیت بر روی تیغه کرکره های رنگ شده می چسبانند







کرکره برقی گالوانیزه فوم دار

کرکره برقی گالوانیزه فوم دار

این تیغه از خم خوردن ورق گالوانیزه ساخته می شود و جهت اینکه حالت خود را حفظ کند درون آن فوم پلی اورتان تزریق می شود. تیغه کرکره برقی گالوانیزه فوم دار از نظر مرغوبیت در سطح پایینی قرار دارد و تنها برای جاهایی که قیمت بر کیفیت ارجعیت دارد توصیه  می شود ( جهت تشخیص تیغه کرکره برقی گالوانیزه از سایر کرکره برقی ها می توان از آهنربا استفاده کرد ) .





تیغه کرکره برقی غضروف دار

کرکره برقی غضروف دار بدون صدا

این نوع تیغه کرکره مشابه تیغه کرکره آلومینیوم اکسترود است با این تفاوت که مابین دو تیغه ، یک قطعه واصل ( غضروف آلومینیوم با مقطع S ) قرار می گیرد و علاوه بر زیبایی باعث حرکت نرم کرکره برقی و در نتیجه کاهش صدا می شود .





کرکره برقی شیشه ای شفاف با زوارآلومینیومی - غضروفی

کرکره برقی پلی کربنات شفاف

این تیغه های کرکره برقی معمولاً جهت اماکنی نظیر بانکها و صرافی ها که از نظر امنیتی نیاز است در هنگام شب داخل آنها رویت شود کاربرد دارد . این کرکره برقی ها علاوه  بر عبور نور و محافظت در برابر اشعه UV ، در مقایسه با سایر کرکره برقی ها بیشترین ضریب ایمنی  در برابر سرقت و خرابکاری را دارا و انواع مختلف آن دارای تائیدیه امنیتی از پلیس پیشگیری نیروی انتظامی می باشد .





کرکره برقی پانچ شده

کرکره برقی پانچ - سوراخدار

از پانچ شدن تیغه های آلومینیومی تک جداره این نوع تیغه کرکره برقی ساخته می شود و تیغه های پانج معمولاً بصورت ترکیبی با تیغه های نرمال آلومینیوم جهت زیبایی و همچنین نفوذ نور به داخل محیط نصب از جمله پارکینگ ساختمانهای جنوبی و فروشگاه ها استفاده می شود .لازم بذکر است با توجه به اینکه این تیغه کرکره برقی ها از نوع تک جداره می باشند و از نظر مکانیکی مقاومت پایین تری نسبت به سایر کرکره برقی ها دارند استفاده از آن بصورت یک کرکره برقی کامل توصیه نمی گردد و حداکثر تا 6 عدد تیغه پانچ توصیه میشود.





کرکره برقی توبلار

کرکره برقی تیوبلار

این نوع موتور کرکره برقی بدلیل اینکه بشکل لوله می باشند و درون رول کرکره قرار میگیرند فضای کمتری را نسبت به موتورهای ساید اشغال می کنند و جهت کرکره با تردد متوسط و وزن تا 140 کیلوگرم توصیه می شوند ( البته انواع صنعتی موتور تیوبلار نیز وجود دارند که توانایی عملکرد بر کرکره برقی تا 350 کیلوگرم را دارا می باشند) .





کرکره برقی ساید

کرکره برقی ساید

موتور کرکره ساید صنعتی جهت تعداد تردد بالا و کرکره تا وزن 1000 کیلوگرم توصیه می شود ، دارای سیستم پاراشوت جهت جلوگیری از سقوط کرکره در صورت نقص فنی و در 2 نوع معمولی و UPS دار عرضه می گردد . این کرکره جهت کرکره برقی هایی با وزن بالا مانند پلی کربنات شفاف و غضروف دار و همچنین کرکره برقی هایی با تردد بالا مانند کرکره برقی پارکینگ توصیه می شود .





central

کرکره برقی سنترال

این نوع موتور کرکره برقی در مرکز شفت کرکره برقی قرار می گیرد و بهمین دلیل موتور کرکره مرکزی یا سنترال ( سانترال ) نامیده می شود . از مزایای این نوع موتور کرکره برقی حرکت سریع و روان و عملکرد آسان خلاص کن در مقایسه با موتور کرکره های توبلار و ساید می باشد .

  • آسیا در